Ciuman bibir yang perlu diketahui

Bercerita mengenai ciuman bibir, maka tentunya banyak pengalaman-pengalaman menarik mengenai ciuman itu sendiri yang perlu untuk dibincangkan. Cerita ciuman bibir di sini akan menyentuh mengenai bagaimana melakukan ciuman bibir itu sendiri agar antara kedua pasangan yang melakukannya merasa nyaman dan selalu teruja untuk tetap melakukannya. Untuk selengkapnya mengenai cerita ciuman bibir yang panas ini, maka secara lengkap dapat disemak melalui beberapa kajian seperti yang berikut :

1. Ciuman Pemanasan

Biasanya ini dilakukan pada masa yang tidak disengaja. Waktu yang kadang kala tidak kita duga membuat menambah perasaaan mesra dan sensasi luar biasa. Ciuman ini sangat disarankan untuk membuka ciuman selanjutnya. Selain itu disarankan dilakukan dengan perlahan dan mata dipejamkan. Ingin tahu bagaimana caranya ? Mudah sahaja …. hanya dengan menempelkan hujung bibir yang tertutup dengan pasangan anda. Tetapi tidak hanya di bibir saja, di pipi, telapak atau punggung tangan, kening dan leher dan lain – lain ( pilih salah satu yang paling disukai pasangan anda ! ).

2. Ciuman Kering

Jenis ini memang unik sedikit, tapi yang pasti, teknik ciuman seperti ini dilakukan di posisi “kering”, kerana membuka mulut sedikit, menahan dengan lembut kemudian menikmati getaran sensasinya. Perlahan tapi pasti dengan rileks, kemudian diteruskan dengan gerakan perlahan dan mengulangi kembali di bahagian lain seperti contoh di belahan bibir, hujung jari, mata, hingga turun ke pangkal lengan seterusnya ke pangkal payudara ( bila pasangan anda perempuan ). Bagi wanita pula boleh juga berbuat demikian tetapi hanya menyentuh sedikit sahaja bahagian puting lelaki.

3. Ciuman Basah

Teknik ini berlawanan dengan ciuman kering. Dengan membasahi mulut dengan menggunakan lidah dan gerakan memutar hingga bibir kelihatan basah dan merekah ( membangkitkan nafsu ). Kemudian arahkan ke tubuh lawan ciuman anda. Dalam posisi ini, mainkan kembali lidah anda dengan membasahi daerah – daerah bibir, leher , punggung, puting payudara dan lain – lain.

4. Ciuman Kulum

Untuk teknik ini adalah merupakan kesukaan ramai. Sangat nikmat dan membuat ghairah libido semakin cepat naik. Caranya dengan menciumkan ke bibir, kemudian lidah anda di gerak – gerakkan seperti mengulum gula-gula. Tolakkan hujung bibir dan buka sedikit, lalu lidah masuk ke sasaran kuluman. Lakukan gerakan – gerakan lidah dengan menyentuhkan lidah bahagian atas mahu pun bahagian bawah sedikit, berikan sedikit tekanan, terus putarkanlah lidah hingga tersentuh lidah bahagian atas dan bawah bergilir. Sensansi yang nikmat akan dirasai anda nanti. Sangat efektif untuk mulut bahagian dalam ( saling mengulum ), puting payudara, klirotis, hujung jari dan hujung telinga.

5. Ciuman Sedut

Hampir sama dengan Ciuman kulum, tetapi hanya memainkan bibir, bukan lidah hanya untuk meningkatkan sensasi yang ghairah. Seperti kita minum pakai sedutan. Teknik sedut ini adalah kontraksi otot – otot sekitar mulut, pipi dan leher. Tekhniknya adalah dengan melakukan sambil memberikan sedikit kekuatan sedutan pada kawasan sensitif seperti puting payudara, dada dan leher ( daerah sensitif wanita )

6. Ciuman Gigitan

Jika sudah di penghujung persetubuhan, teknik ini membangkitkan kembali berahi saat hubungan seks. Biasanya memberikan bekas gigitan ciuman (love bite). Bagi yang sudah biasa anda tentu tersenyum! . Bagi yang belum, dengan sedikit gigitan lembut pada daerah – daerah titik rangsangan pasangan anda, kemudian gabungkan gigitan lembut dengan jilatan lidah supaya sensasi yang dihasilkan seperti menyengat. Gigit dengan perlahan –lahan dengan gigi sekejap saja lalu lepaskan dengan ulangi lagi. Setelah melakukan teknik ciuman gigitan akan menjadi kenangan indah setelah hubungan seks. Biasanya dilakukan di daerah dada, payudara, puting payudara, punggung, leher dan paha. Disarankan agar, dilakukan dengan perlahan – lahan saja ,jika tidak hati – hati boleh membuatkan pasangan anda marah kerana kesakitan dan hilang sudah berahinya.

About zainura66

Pencinta Alam Semesta
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s