Pak Pandir dengan kisah gam

Pak Pandir baru saja berkahwin dengan Mak Andeh. Tapi punya lah bongok Pak Pandir ni, pada malam pertama tu dia tak tau nak buat apa apa. Jadi, Mak Andeh lah yang buat ‘the first move’.

Mak Andeh pun buka lah baju , hingga tidak ada seurat benang pun di tubuh badannya. Pak Pandir ni pulak, baru pertama kali tengok perempuan telanjang.

Alang kah terkejut nya Pak Pandir bila dia lihat ada kesan ‘luka’ pada celah peha Mak Andeh. Lalu dia panggil doktor. Di suruh nya doktor jahit kesan ‘luka’ pada Mak Andeh itu. Tapi doktor ni gian punya doktor, dah naik ‘stim’ tengok Mak Andeh dok berbogel , lalu dia suruh Pak Pandir keluar sementara dia ‘kerjakan’ mak Andeh.

Bila Doktor tu dah pulang, Pak Pandir tengok ‘benda’ tu sama saja, tak ada kesan jahit pun. Tapi bila dia letak tangan dia kat situ, dia rasa melekit lekit .

Lalu dia berkata ‘Cilaka punya doktor, dia sudah tipu aku. Aku suruh dia jahit, tapi dia cuma taruh GAM aje”

About zainura66

Pencinta Alam Semesta
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s