Rahsia wanita melalui saiz matanya

Saiz mata yang besar dan lebar.

Wanita yang mempunyai saiz mata yang besar dan lebar adalah merupakan seorang yang suka berahsia, kuat nafsu amarahnya, otak pula dikatakan kurang cergas, pendek akal, kehidupan yang kurang teratur dan tidak tahu arah tujuan serta cepat berputus asa. Namun, wanita sebegini boleh menjadi seorang kawan yang setia. Dari segi seks pula, ia adalah seorang yang bersyahwat tinggi.

Saiz mata yang sederhana

Wanita yang memiliki mata bersaiz sederhana pula dikatakan tidak banyak berahsia, kehidupannya yang serba sederhana. Ia agak matang fikirannya dan sentiasa membuat pertimbangan yang baik serta bertanggungjawab dalam segala hal . Namun wanita sebegini sentiasa perlukan belaian mesra suami.

Saiz mata yang kecil

Wanita yang matanya bersaiz kecil pula ala kecil-kecil cili padi. Mulutnya yang suka bercakap banyak membuatkan suami boleh menjadi kelam-kabut. Pendiriannya agak kurang pertimbangan. Namun dia adalah sorang yang periang. Jika marah agak sukar disejukkan (dipujuk) . Suka bertukar pasangan akibat nafsunya yang tidak pernah puas. Hanya pasangan yang memahami akan kehendak duniawinya serta dapat melayan nafsu syahwatnya sahaja yang boleh hidup bahagia dengan
wanita ini.

About zainura66

Pencinta Alam Semesta
This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s