Kursus Terapi

Academy of Alternative Medicines

Academy of alternative medicines ini mengabungkan mereka yang pakar mengenai rahsia terapi kesihatan alamiah untuk membantu manusia menerjah ke alam kerohanian yang menghayati alam semesta (segala alam) dengan kekuatan tenaga jiwa raga manusia.

Terapi alamiah adalah untuk mengimbangi tenaga jiwa raga manusia untuk membina kehidupan jasmani yang menghayati kehidupan rohani kerana aspek kesihatan hidup manusia itu untuk menghayati kehidupan alam semesta adalah rohani jasmani jiwa dan raga.

Setelah anda menyertai kursus di akademi ini tidak perlulah lagi anda letih mempersoalkan masalah wang, pekerjaan, perniagaan, manusia, hantu syaitan, rahsia kaseh untuk berkaseh, sayang menyayangi dan pelbagai penyakit rohani, jasmani, jiwa dan raga yang sering membelengu kehidupan anda selama ini, kerana anda telah boleh menguasai alam semesta (segala alam) dengan kudrat, iradat, ilmu dan hayat tuhan yang maha Esa yang mencipta alam semesta.

Jika tenaga atom lebih hebat daripada tenaga letrik. Kini tiori quatum telah menemukan tenaga nukliar yang lebih halus tetapi mempunyai daya tenaga yang jauh lebih hebat berbanding dengan tenaga atom dan kimia.

Setiap benda yang boleh dilihat dengan mata adalah terbina dari atom yang tidak boleh dilihat dengan mata kepala, maka apatah lagi jirim yang membina atom yang berasal dari daya tenaga getaran gelombang quantum. Quatum adalah getaran denyutan tenaga yang membina atom setiap benda yang menghayati kehidupan alam semesta.

Tenaga jiwa manusia juga adalah merupakan quantum kepada alam semesta. Di alam jiwa manusialah terletaknya pancaindera yang ke enam yang terdiri daripada perasaan, kesedaran, pemikiran dan kefahaman yang melingkupi segala ruang dan waktu. Kerana segala yang ingin diwujudkan dalam ruang dan waktu boleh dirancang oleh fikiran Manusia.

Para sainstis juga telah membuktikan dengan ujikaji mereka bahawa tenaga kesedaran jiwa manusia boleh menimbul dan memusnahkan zat atau benda. Tenaga jiwa manusia adalah merupakan janakuasa tenaga alam semesta (mikro kosmos)yang tidak di manafaatkan oleh kebanyakan manusia.

Dengan menggunakan tenaga jiwa berserta doa yang jelas dan terarah bermakna kita telah melepaskan tenaga ke alam semesta (makro cosmos). Ketika inilah alam fikiran bawah sedar manusia telah berada dalam mekanisma quantum tenaga alam kerohanian yang menghayati kudrat, iradat. Ilmu dan hayat tuhan semesta alam. Orang yang dalam keadaan tenang Ketegangan gelombang otaknnya mengendur dan menimbulkan rasa nyaman. Otaknya menghasilkan hormon serotonin dan endorphin yang mengimbangi denyut jantung, melebarkan pembuluh darah serta meningkatkan imunasi tubuh badan.

Hanya mereka yang merasa badannya selesa, matanya tertutup, nafasnya panjang, fikirannya memusat tidak merewang, terasa berat dari kepala hingga ke kaki, bebas dari keadaan kelilingnya yang berhasil memperolehi tenaga mikrikosmik dengan makrokosmik ia itu menghayati alam semesta.

About zainura66

Pencinta Alam Semesta
Image | This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s