Gaya seks suami isteri untuk cepat hamil

Posisi seks ‘missionary’ adalah merupakan gaya yang biasa, bukanlah bermaksud ianya membosankan ! Namun ia merupakan posisi seks yang dikatakan terbaik bagi pasangan yang ingin dapatkan zuriat dengan cepat dan amat mudah dilakukan.

Dalam posisi yang biasa, si suami dapat mengawal keseluruhan pergerakan tetapi jika si isteri diberi peluang untuk ‘mengikat pingang’ suami dengan kedua-dua kakinya maka pasangan anda juga dapat berkongsi kawalan dalam permainan. Untuk tusukan zakar yang lebih dalam, cuba lapikkan sebiji bantal atau beberapa kusyen di bawah punggung isteri agar dapat meninggikan sedikit pinggulnya.

gaya seks cepat hamil

Salah satu usaha yang boleh dilakukan sebagai cara cepat hamil adalah dengan mencuba berbagai posisi jimak yang boleh meningkatkan kemungkinan untuk terjadinya persenyawaan atau kehamilan.

Bagi wanita yang normal, pintu rahimnya akan menghadap ke depan dan sejajar dengan vagina. Namun, ternyata ada juga wanita yang pintu rahimnya menghadap ke belakang. Sebelum ujudnya teknologi secanggih masa kini, ramai yang beranggapan bahawa mulut rahim yang menghadap ke belakang adalah salah satu faktor yang menghalangi terjadinya kehamilan. Padahal sebenarnya pintu rahim seseorang wanita yang menghadap ke belakang pun boleh hamil, asalkan teknik dan posisi jimak yang digunakan betul dan tepat.

Berikut ini adalah beberapa posisi jimak bagi cepat hamil untuk wanita yang kedudukan pintu rahimnya menghadap ke belakang.

1. Doggy Style

Pada posisi ini, suami akan melakukan penetrasi vagina dari belakang. Posisi ini dikatakan boleh membantu isteri yang menghadapi dilema ini. Posisi ini akan memungkinkan penetrasi yang lebih dalam dan juga rahim yang sedikit condong atau senget akan menjadi terangkat. Hal ini akan mengurangkan tumpahan sperma yang besar kemungkinan bantu cepat hamil.

2. Membajak

Dikatakan posisi membajak kerana posisi ini seperti gaya seorang lelaki yang sedang membajak sawah. Pada posisi ini si isteri akan berbaring di tepi katil , tetapi hanya kepala hingga pinggul berada di atas katil sedangkan kakinya berada di lantai. Suami akan berdiri di antara kedua kaki isteri lalu mengangkat pinggul dan paha isteri. Isteri akan menggunakan sikunya untuk menyangga tubuh. Suami akan melakukan penetrasi sambil menahan pinggul dan paha. Posisi ini akan membantu isteri yang menghadapi masalah ini .

3. Magic Mountain.

Pada dasarnya ia seakan-akan Doggy Style, tetapi posisi ini menggunakan beberapa biji bantal untuk menyangga tubuh isteri. Bantal akan membantu agar suami dapat membongkok sedikit agar pintu rahim isteri akan condong ke arah yang tepat.

Ketika isteri menonggeng, suami di belakang berlutut dengan posisi kedua lutut terentang di luar kaki isteri. Agar lebih intim dan penetrasi lebih dalam, suami boleh memeluk isteri dari belakang. Namun anda tidak perlu menggunakan bantal yang banyak semasa melakukan posisi ini.

About zainura66

Pencinta Alam Semesta
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s