Ubat kanser semulajadi yang dirahsiakan

Selama ini kita tahu bahawa kanser/ barah hanya boleh diubati dengan terapi tertentu. Namun tampaknya persepsi ini harus dihapus dan dibuang sejauh-jauhnya. Kenapa? Kerana sebenarnya ada ubat yang dapat untuk membunuh sel kanser yang kekuatannya SEPULUH RIBU KALI GANDA lebih hebat dibanding dengan perubatan moden.

Durian belanda ubat kaanser

Tapi, Mengapa Kita Tidak Tahu? Kerana salah satu perusahaan dunia telah merahsiakan penemuan mengenai hal ini
serapat-rapatnya, mereka ingin dana yang di perolehi sangat besar, selama bertahun-tahun, dapat kembali lebih dulu keuntungan berlimpah dengan cara membuat pohon Graviola Sintetis sebagai bahan baku ubat dan ubatnya di jual ke pasaran dunia.

Guanabana” adalah nama saintifiknya; dalam bahasa Inggris disebut “soursop” . Di Indonesia, pula disebut buah sirsak. Di Malaysia dipanngil durian belanda/selak. Kulit buahnya mempunyai duri lembut manakala isi dalamnya pula berwarna putih, dan mempuyai beberapa biji keras berwarna hitam, rasanya masam manis, boleh dimakan mentah atau dibuat jus.

Khasiat yang boleh diperolehi dari pengambilan buah ini ialah :

> memberi kesan yang positif kepada pesakit kanser di mana ianya bersifat anti tumor atau kanser yang sangat kuat, dan;
> terbukti secara medis menyembuhkan segala jenis kanser. Selain menyembuhkan kanser, buah ini juga berfungsi sebagai anti bakteria, efektif melawan berbagai jenis parasit atau cacing, menurunkan tekanan darah tinggi,
depresi, stress dan menormalkan kembali system saraf yang kurang baik

Salah satu contoh betapa pentingnya ujud Health Science Institute bagi masyarakat Amerika ia Membuktikan “Pohon Ajaib dan Buahnya ini” Mampu untuk :

~ Menyerang sel kanser dengan aman dan efektif secara alami (semulajadi), tanpa rasa mual, berat badan turun, juga ia melindungi sistem kekebalan tubuh.

Sumber berita sangat mengejutkan ini berasal dari salah satu farmasi ubat terbesar di Amerika Syarikat.
Buah ini telah di-uji di lebih dari 20 Laboratorium (makmal), sejak tahun 1970-an sampai beberapa tahun berikutnya. Hasil test dari ekstrak (sari) buah ini adalah Secara efektif memilih target atau sasaran dan membunuh sel jahat dari 12 jenis kanser yang berbeza ; diantaranya: Usus Besar, Payu Dara, Prostat, Paru-paru, dan Pankreas. Daya kerjanya 10.000 kali lebih kuat dalam memperlambat pertumbuhan sel kanser dibandingkan dengan Adriamicin dan Terapi
moden yang biasa di gunakan.

Salah satu kilang Ubat terbesar di Amerika telah melakukan kajian luar biasa pada pohon ini yang tumbuh di hutan Amazon. Ternyata beberapa bahagian dari pohon ini, yakni kulit, akar, daun, isi buah dan bijinya selama berabad-abad menjadi ubat bagi suku Indian di Amerika selatan untuk menyembuhkan sakit jantung, asma dan lain-lain.. Begitulah hebatnya ciptaan Allah swt yang di zahirnya padd pohon yang luar biasa ini. Buahnya 100% tanpa kesan sampingan apapun .

Sumber : Ibn Ab Rahman Al-Kelantani (Facebook)

About zainura66

Pencinta Alam Semesta
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s