Kursus Terapi Herba Wannura

About Wannura

Pencinta Kehidupan Alamiah
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

8 Responses to Kursus Terapi Herba Wannura

  1. Ahmad Zubir Ali berkata:

    assalamualaikum…………… saya nak tanye kursus tahun 2013 bile tarikhnye

    • zainura66 berkata:

      Waalaikumsalam,

      Ahmad Zubir Ali,

      jika kursus akan diadakan, kami akan wawarkannya nanti insyaallah.

  2. Syahril berkata:

    Assalamualaikum.

    Boleh emailkan saya keterangan tentang kursus terapi herba ini. Email saya putera_syahril@hotmail.com

    Terima kasih

    • zainura66 berkata:

      Assalamualaikum Tuan Syahril,

      Kami meminta maaf kerana tidak dapat mengadakan kursus terapi herba pada tahun ini oleh sebab faktor masa yang tidak mencukupi. Buat masa ini kami sedang giat menumpukan masa sepenuhnya bagi Kursus Urutan Terapi. Di harap tuan akan mengikuti perkembangan weblog ini bagi kursus yang tersebut. Terima kasih.

  3. Syahril berkata:

    Juga keterangan kursus terapi anatomi ke email putera_syahril@hotmail.com

    TQ

  4. Hafiza Ng bt Abdullah berkata:

    Assalammualaikum….bila ada kursus urutan terapi, bleh emel pada saya tarikh kursus itu, kerana saya amat berminat kursus tersebut, atau kursus terapi yang lain2, sbb kursus terapi merupakan minat saya, jika kursus terapi untuk muslimah ada lebih bagus dan diutamakan, emel saya hanida_ng@yahoo.com Terima Kasih

  5. sukarthi Mohd Ridwan berkata:

    Saya berminat untuk mengikuti kursus terapi anjuran tuan, tolong beri tarikh terdekat. t.k.
    sukarthi@fama.gov.my

Tinggalkan komen