Fakta mengenai pasangan lelaki yang mengalami masalah lemah syahwat

Fakta mengenai pasangan lelaki yang mengalami masalah lemah syahwat :

1. 78% wanita tidak merasa puas setiap kali bersama pasangan,namun perasaan itu dipendamkan demi menjaga hati pasangan.

2. 35% kes cerai di Semenanjung Malaysia adalah kerana lemahnya daya seks suami dalam memuaskan naluri seks isteri (cepat klimaks/pancut)

3. Wanita mempunyai 9 nafsu berbanding lelaki hanya ada 1 nafsu.

4. Kegagalan mencapai orgasme maksima boleh menyebabkan wanita mengalami gangguan fungsi organ seperti buah pinggang,perut, usus dan urat saraf.

Dalam sesebuah perkahwinan, hubungan kelamin berperanan penting sebagai prasyarat kepada keutuhan rumahtangga. Sebagaimana firman Allah swt dalam surah al-Baqarah, ayat 187 yang bermaksud :

“isteri-isteri kamu itu adalah sebagai pakaian bagi kamu dan kamu pula sebagai pakaian bagi mereka”.

Dan firmanNya lagi dalam surah yang sama ayat 223 yang bermaksud :

“isteri-isteri kamu adalah sebagai kebun tanaman, oleh itu datangilah kebun tanaman kamu itu menurut cara yang kamu sukai”.

Oleh yang demikian,jika anda mengalami masalah cepat klimaks/ ejakulasi pramatang/ pancutan mani awal, adalah sangat mustahak bagi anda untuk mencari pendekatan yang sesuai dan serasi untuk diamalkan supaya keyakinan diri dapat dipulihkan kembali dan keharmonian rumahtangga berkekalan.

INGAT, keluarga adalah tunjang kehidupan kita.Jika isteri mendapat kepuasan,bererti si suami telah berjaya menunaikan salah satu tanggungjawabnya. Sikap ego dan mementingkan diri harus dibuang terus agar rumahtangga diberkati dan dirahmati oleh Allah swt.

Kepada isteri-isteri yang merasakan suami anda bermasalah sedemikian tadi juga perlu mencari jalan membantu suami menyelesaikan masalah, kerana dengan membantu suami bererti membantu diri sendiri. Semoga dengan usaha kita ini akan menambahkan keberkatan dari Allah swt dan sama-samalah berdoa agar dikurniakan zuriat-zuriat yang baik agar dapat menegakkan agama kita insya Allah.

JIKA ANDA MENGALAMI MASALAH INI, JANGAN SEGAN SILU UNTUK BERBINCANG DENGAN ISTERI DAN JUMPALAH DOKTOR ATAU PAKAR PERUBATAN MODEN ATAU TRADISIONAL YANG ANDA PERCAYAI.

“MALU BERTANYA SESAT JALAN MALU BERUBAT MERANA BADAN”

About Wannura

Pencinta Kehidupan Alamiah
This entry was posted in Penyakit and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Fakta mengenai pasangan lelaki yang mengalami masalah lemah syahwat

  1. hey there and thank you on your info I have definitely picked up anything new from right here.
    I did however expertise a few technical issues the use of this web site,
    as I experienced to reload the web site lots of occasions
    prior to I could get it to load correctly. I had been
    thinking about if your web hosting is OK? No longer that I’m complaining, however slow loading circumstances occasions will often affect your placement in google and can injury your high quality score if ads and ***********|advertising|advertising|advertising and *********** with Adwords. Anyway I am including this RSS to my email and could glance out for much extra of your respective fascinating content. Make sure you replace this again soon..

  2. Read Lines Across to get more tips on blogging as
    a money making venture. You can also learn how to make money blogging and get started.
    In a few seconds, tons of results will be displayed.

Tinggalkan komen