Jenis-jenis faraj (18SX)

Adapun bentuk-bentuk dan saiz faraj atau vagina setiap wanita adalah berbeza antara seorang dengan seseorang yang lain. setiapnya pula memberi lain kenikmatan kepada lelaki dalam hubungan seks. Di bawah adalah di antara bentuk-bentuk vagina yang dikenalpasti pada sesetengah wanita. Merujuk kepada buku-buku lama seperti kamasutra, permata yang hilang dan layar nakhoda, ada nama-nama khas diberikan kepada jenis-jenis vagina ini…antaranya ialah : lubang tanduk, pecah air, kepala sengal, pancut kelentit, mulut monyet, pusaran ambak, bayu pagi, gurun batu dan berbagai lagi. Antara nama-nama vagina di atas ada yang sangat menghairahkan zakar lelaki dan ada yang dibenci oleh lelaki.

Di sini terdapat beberapa kepercayaan mengenai bentuk faraj di antaranya kepercayaan orang Melayu dan India .

Menurut kepercayaan Orang Melayu, Faraj mempunyai pelbagai bentuk antaranya :-

Antara vagina yang menghairahkan lelaki ialah lubang tanduk,kepala sengal dan pecah air.

1-lubang tanduk – ciri-ciri wanita yang mempunyai vagina seperti ini ialah bernafsu seks kuat, berbadan kurus dan jalannya agak tidak teratur (mengengkang). Adapun dinamakan lubang tanduk kerana lubangnya agak luas di luar dan semakin sempit di dalam. Wanita yang mempunyai vagina ini biasanya seorang pendiam, pintar dan suka berbual mengenai seks. Lelaki yang pernah melakukan hubungan seks dengannya pasti akan sentiasa menginginkannya. Ini akan memberi kenikmatan kepada zakar lelaki. Ia mempunyai kemutan yang agak kuat dan air yang banyak. Vagina jenis ini mampu menyebakan zakar mengalami pancutan awal. Anda dinasihatkan bersedia terlebih dahulu sebelum melakukan hubungan dengan wanita yang mempunyai vagina seperti ini !!!

2-Sengal kepala @ pancut kelentit. – Vagina kategori ini juga sangat memberi kenikmatan kepada lelaki. Tanda-tanda wanita yang mempunyai vagina jenis ini antaranya badannya agak kurus, punggung agak lebar ; sangat ketara berbanding pinggangnya. Menurut orang yang arif mengenai ini, ada terdapat beberapa tahi lalat di sekitar vagina dan sekitar duburnya dan di bibir mulutnya, dinamakan sengal kepala @ pancut kelentit kerana semasa zakar lelaki berada di dalamnya, zakar lelaki tidak henti-henti mengeluarkan air mazi kerana kenikmatan sehingga kepala zakar terasa sengal. Vagina jenis ini juga menyebabkan zakar akan terpancut awal jika tidak mengawalnya. Kebanyakan zakar lelaki akan tewas awal jika berada di dalam vagina jenis ini.Di katakan vagina jenis ini boleh memuaskan 4 atau 5 orang lelaki dalam masa yang sama…malah ada yang mengatakan sehingga 10 orang lelaki !!! Malahan hanya dengan memandang bentuk vagina jenis ini dari sudut-sudut tertentu akan menaikkan syahwat lelaki dengan ketara, menyebabkan zakar melelehkan air mazi. Di nasihatkan anda berjumpa dengan tukang urut dahulu sebelum anda melakukan hunbungan seks dengan wanita yang mempunyai vagina seperti ini…

Sumber : http://sahahadamatman.blogspot.com

Kenapa perlu tahu nama jenis-jenis faraj ?

Pada kebiasaannya, tumpuan utama setiap persetubuhan ialah faraj. Jadi puncak kenikmatan ada dalam faraj. Faraj dianggap anggota jimak yang paling utama pada setiap wanita dan padanyalah ada klimaks yang lebih ‘agung’ dan terindah jika hendak dibandingkan dengan melancap atau dihisap. Malah sekiranya seseorang wanita pernah inzal menerusi rangsangan ke faraj, maka rangsangan ke bahagian tubuh yang lain akan menyebabkannya mendambakan agar suami merangsang farajnya pula. Jadi apabila kenyataan ini diakui maka adalah wajar kita sendiri mengetahui kejadian faraj dan fungsinya . Faraj inilah kunci bagi nafsu perempuan yang mana jika suami tidak begitu arif tentang fizikal faraj maka amat sukarlah untuk suami membuka batin nafsu anda. Semasa persetubuhan , kaedah Islam ada menyatakan bahagian mana pada faraj itu yang perlu ditumpukan bagi menghasilkan rangsangannya.

Iktibar dari hadith Rasulullah saw yang bermaksud;

“Berilah kesukaan kepada isterimu kerana kesukaanya ialah di farajnya”

Faraj atau nama lain cipap , apam , burit, kemaluan wanita ini juga dipanggil dengan pelbagai nama oleh pelbagai kaum dan etnik . Nama yang dianggap paling moden ialah vagina dan nama ini boleh dianggap istilah yang lebih halus sebagaimana faraj. Namun begitu terdapat banyak nama-nama lain di kalangan bangsa Melayu sendiri yang dianggap kasar atau lucah. Oleh itu ramai yang lebih suka memanggilnya sebagai kemaluan wanita sahaja. Pada zaman dahulu nama-nama atau gelaran yang diberikan kepada faraj adalah disebabkan dari fungsinya atau sifatnya. Ada nama yang diberikan secara umum dan ada pula nama yang diberikan secara khusus kepada bentuk dan sifat faraj yang tertentu. Berikut dicatatkan NAMA NAMA FARAJ serta sebab musababnya berdasarkan pengetahuan tradisi:

1. Belahan ( Bentuknya terbelah)

Inilah asal bagi perkataan faraj. Kemaluan wanita mendapat nama ini kerana ia terbuka dan tertutup bila hangat (berahi) rindukan jimak. Nama ini umum bagi semua kemaluan wanita.

2. Bibir ( Bentuknya ulas merkah bibir )

Ia adalah nama khas bagi alat kelamin perawan tertentu. Ia amat tembam dan membulat di setiap sudut dengan Bibir Dalam ( kelentit atau labia minora) yang panjang dan belahan yang besar. Sudut-sudutnya seimbang sama bahagi dan bulat. Ia lembut, menggoda dan sempurna sebagaimana bibir yang cantik. Ia paling mengembirakan lelaki dan di anggap terbaik berbanding jenis faraj yang lain. Ia hangat, sempit dan kering seolah-olah darinya akan mengeluarkan api. Bentuknya menawan, baunya harum dan menyenangkan, bahagian luarnya putih dan bahagian tengahnya berwarna merah jambu.

3. Gemerincing

Ini adalah nama bagi alat kelamin wanita yang kurus keadaannya dan kejadian farajnya itu tidak berdaging. Tidak tembam macam timbul jika dilihat dari sisi.

4. Si Jambul

Nama ini diberikan kepada alat kelamin wanita yang mana kelentitnya adalah seperti jambul ayam yang bangkit tegak apabila keberahian, stim teramat sangat. Keadaan kelentit yang membengkak jika dilihat dari depan atau sisi.

5. Hidung Kemek

Nama diberikan kepada alat kelamin wanita yang mana kejadian bibirnya (labia majora) nipis dan lidahnya ( kelentit) adalah kecil.

6. Babi Tunggal (Jijik bunyinya tapi mungkin bentuknya yang comot)

Ini nama kepada alat kelamin wanita tua yang telah kering kerana ketuaannya dan bulunya kasar. Digambarkan kepada faraj wanita yang dah terlalu tua.

7. Si Senyap

Nama ini diberi kepada alat kelamin wanita yang tidak berkata atau merunggut walau disetubuhi beratus kali sehari.

8. Pemicit

Ia nama yang diberikan kepada alat kelamin yang memicit zakar, menolak zakar ke dinding kiri dan kanan, mengemutnya dengan batu meriyan (womb mouth atau cervix) dan seolah olah mahu menelan kedua buah zakar. Macam lahap sangat tu..Ramai yang mempunyai faraj macam ni zaman sekarang kerana pemilik faraj kini dah semakin moden.

9. Pengecek

Nama ini diberikan kepada alat kelamin wanita yang tidak pernah jemu menerima zakar. Walaupun didatangi setiap selama 100 malam berturut pun burit pengecek ini masih tidak puas. Ia mahu lagi dan lagi dan lagi kalau boleh tak benarkan zakar dikeluarkan dari lubang vaginanya. Nasib baik ia hanya dijumpai pada sebahagian kecil wanita yang liar nafsunya dan sentiasa berada dalam kehangatan. Jenis seperti ini wanita yang suka threesome ,suka noty di luar hingga sanggup cari makan luar walaupun sudah ada suami di rumah.

10. Perindu

Alat kelamin ini dijumpai pada sebahagian wanita sahaja. Ada yang semulajadi sifatnya, ada yang disebabkan dari sudah lama tidak berjimak. Ia mahukan zakar dan bila dapat ia tidak mahu berpisah dengan zakar hingga rindunya terubat.

11. Si Cantik

Alat kemaluan ini putih dan tembam, menonjol seperti kubah, kental dan tiada cacat. Lelaki akan tertarik kepada bentuknya dan kerananya zakar tiba-tiba boleh jadi tegang bila lihat si cantik mengembang di hadapan mata. Tetapi jika zakar normal; kalau tidak normal atau mati pucuk tak ada maknanya….!!!

12. Si Bengkak

Apabila zakar yang lembik menghampirinya dan menggosokkan kepala zakar kepada faraj begini beberapa kali, pastinya zakar akan menegang. Wanita yang mempunyai faraj ini akan memberikan keseronokan kerana semasa inzal, ia terbuka terkatup berulang-ulang mengemut-mengemut sebagaimana faraj kuda.

13. Yang Menonjol

Ada wanita yang mempunyai kelentit yang amat besar dan tundunnya ( bawah pusat atas pada biji kelentit ) menonjol seperti dahi yang jendul.

14. Yang Besar

Ini nama bagi alat kelamin yang mana kelentitnya dikelilingi oleh tundun yang amat besar. Wanita seperti ini dikatakan mempunyai lubang faraj yang besar. Walaupun pada mulanya ia kelihatan kecil namun bila zakar digesek perlahan-lahan pada kelentit dan lubang makam lazat maka lama kelamaan ia akan terbuka dan luas serta amat mudah zakar dimasukkan. Kata orang bukan setakat zakar , siku pun boleh dimasukkan.

15. Yang Montok

Ini adalah nama bagi alat kelamin yang mana kelentitnya lebar dan panjang. Ia sempurna dari segala sudut. Ia cantik dan ada yang menyatakan bahawa ia adalah nama bagi faraj wanita yang bertubuh montok. Bila wanita ini menyilangkan pehanya, kelentitnya menyentil seperti kepala lembu. Jika faraj terbuka, kelentit itu seperti jagung yang berada di celah kelengkangnya.

16. Si Penelan

Ini nama bagi alat kelamin wanita yang kuat menelan. Jika ia tidak jimak sejak beberapa lama, ia akan menelan zakar hingga ke pangkalnya tanpa meninggalkan sebarang kesan.

17. Tiada Dasar

Faraj ini panjang jauh ke dalam lubangnya tentunya Batu Meriyan (cervix) berada jauh ke dasar antara 7 – 9 inci. Ia memerlukan zakar yang panjang untuk memuaskannya. Jika zakar pendek maka sekadar menghabiskan kuaci saja (isteri hanya makan kuaci tak rasa apa apa perbedaannya ) Itu sebab mereka berlumba lumba untuk dapatkan petua dari Pak Habib bagi mendapatkan zakar yang lebih panjang dan besar.

Sumber : http://bicarawanita22.blogspot.com/

Jenis-jenis faraj mengikut nama moden dan terkini

1. Razor bump pussy.
Dia masih bereksperimen dengan model Gillette terbaik. Pencukur baru dengan lima bilah adalah jumlah menyebabkan kerengsaan yang mengejut
She’s still experimenting with the best Gillette model. The new razor with five blades caused a surprising amount of irritation.

2. Honda Civic pussy.
Jenis faraj yang paling biasa . Dipercayai dan pada dasar adalah suci
The most common type of pussy. Reliable and basic with clean lines.

3. INTJ pussy.
Kelentit adalah hanya cukup untuk membuat pengenalan yang menyenangkan, tetapi dia tidak betul-betul menari di bar.
The clitoris is out just enough to make a pleasant introduction, but she’s not exactly dancing on the bar.

4. Cunnilingus pussy.
Satu lagi faraj jenis biasa dengan tindakan kelentit yang kukuh. Mudah untuk pergi ke atas jika anda berbuat demikian apapun perkara
Another common pussy type with strong clitoris action. Easy to go down on if you do that sort of thing .

5. Vintage porn pussy.
Sudah lama manusia telah berkembang, jadi anda tidak akan menemui seorang gadis muda dengan faraj seperti ini lagi .
Humans have long since evolved, so you won’t find a young girl with this pussy anymore.

6. Lazy pussy.
Dia meletakkan dalam usaha sifar dengan penampilannya tetapi masih menjangka lelaki untuk mendekati beliau sepanjang malam. Anda mengesyaki dia hanya silih antara hanya “keluar” dua pakaian..
She’s putting in zero effort with her appearance yet still expects guys to approach her all night. You suspect she alternates between only two “going out” outfits.

7. Spinster pussy.
Faraj ini seperti scraggly dan usang; berputus asa dan bersedia untuk badan yang melekat padanya untuk mati.
This scraggly and worn pussy gave up and is ready for the body attached to it to die.

8. Dog ear in the wind pussy.
Bibir kelentit disekitarnya yang suka mempunyai fikiran sendiri, tetapi cuba untuk memahami pergerakan yang hanya akan mengelirukan anda.
The clitoris flaps around like it has a mind of its own, but trying to understand its movements will only confuse you.

9. Rain drop pussy.
Satu penurunan daripada daging faraj dan ketegangan permukaan tidak lagi akan dapat untuk memegang radas seluruh badannya.
One more drop of pussy flesh and the surface tension will no longer be able to hold the entire apparatus to her body.

10. Pedophile pussy.
Lelaki sanggup meletakkan semua pada satu baris untuk memenangi faraj suci. Ia seolah-asli sebagai gunung bunga-anda boleh menyalahkan mereka? Perverted men put it all on the line to score this virginal pussy. It’s as pristine as a mountain spring—can you blame them?

11. Predator pussy.
Jika anda merenung faraj ini selama 40 saat, imej makhluk asing Predator akan pop keluar kepada anda.
If you stare at this pussy for 40 seconds, an image of the Predator alien will pop out at you.

12. Big pussy.
Mudah masuk dan keluar, tetapi dia tidak akan berasa apa-apa jika anda tidak ada persediaan. Namun, dia akan berlaku sopan, dan mengeluarkan beberapa erangan di teras tidak berkesan anda.
Easy entry/exit, but she won’t feel anything if you’re not well-equipped. She’ll be polite, though, and let out a few token moans at your ineffective thrusts.

13. Experienced pussy.
Faraj ini cuba untuk menipu tetapi tundun mereka tidak berbohong. Mereka bertindak seperti cincin pokok dan adalah mudah diukur oleh saintis terlatih..This pussy tries to fake but those bumps don’t lie. They act like tree rings and are easily measurable by trained scientists.

14. Social anxiety pussy.
Bahasa badan janggal dan lenggokannya. Anda perlu banyak melakukan pemanasan dengan yang satu ini.
Awkward body language and tonality. You need a lot of foreplay with this one.

15. Domestic violence pussy.
Faraj keluar darinya supaya lelaki itu terpaksa menampar sekitar, yang membawa kepada penampilan yang bengkak, lembut.
The pussy got out of line so the man had to slap it around, leading to a swollen, tender appearance.

16. Diarrhea pussy.
Faraj ini makan makanan yang buruk dari Taco Bell dan kini menembak pelet separa dicerna ke dalam mangkuk tandas.
This pussy ate a bad meal from Taco Bell and is now shooting semi-digested pellets into the toilet bowl.

17. Toyota Camry pussy.
Faraj versi Honda Civic lebih luas dan lebih dipercayai dengan kos penyelenggaraan yang lebih rendah.
Roomier version of the Honda Civic pussy and more reliable with lower maintenance costs. (Editor’s

18. Last minute pussy.
Tuhan tidak membuat keputusan mengenai jantina faraj ini sehingga saat-saat akhir, maka sedikit besar penuh daging yang menjadikan penembusan tambahan mencabar.
God didn’t decide on the gender of this pussy until the last minute, hence the huge meaty bit that makes penetration extra challenging.

19. Chubby pussy.
Anda melihat faraj ini dan tidak pasti sama ada untuk mengesyorkan diet cookie atau P90X.
You look at this pussy and are not sure whether to recommend the cookie diet or P90X.

20. Shy pussy.
Faraj yang lebih suka keluar daripada bersosial, tetapi kesenyapan beliau membuatkan anda tertanya-tanya, “Adakah dia suka saya? Adakah dia bermain permainan?
More outgoing than social anxiety pussy, but her constant silence makes you wonder, “Does she like me? Is she playing games?”

21. Developmentally stunted pussy.
Perkembangan faraj terbantut . Jika mereka mengesan masalah awal maka endocrinologist dapat ditetapkan rawatan hormon, tetapi malangnya ia terlalu lewat sekarang dan apa yang anda dapati faraj yang kecil dan berkuasa di bawah.
If they caught the problem early then an endocrinologist could have prescribed a hormone treatment, but unfortunately it’s too late now and what you got is a pussy that is small and under-powered.

22. Used to be fat pussy.
Faraj ini telah kehilangan lemak yang begitu banyak hingga menyebabkan kulit menggeleber dan longgar seperti pir terlebih matang.
This pussy has lost so much weight that the remaining skin is flabby and loose like an overripe pear.

23. McMansion pussy.
Anda suka faraj ini pada permulaannya, bercakap besar kepada kawan-kawan anda tentang semua hal, tetapi kemudian sekali anda melihat bil elektrik anda, anda mahu anda membeli sesuatu yang lebih menjimatkan.
You love this pussy in the beginning, bragging to your friends about all the extra storage space it contains, but then once you see your electric bill you wish you bought something more economical.

24. Eagle pussy.
Sayap di belakang menawarkan kestabilan yang lebih semasa penerbangan. Anggun, bersungguh-sungguh.
Wings in the back offer more stability during flight. Graceful, earnest.

25. Interstate highway pussy.
Apabila mereka membina faraj ini, ia adalah seperti mimpi untuk memandu pada asfalt baru berturap, tetapi perkembangan yang lebih kawasan sekitarnya telah membawa kepada terkapar tertahan.
When they built this pussy it was like a dream to drive on the freshly paved asphalt, but overdevelopment of the surrounding areas has led to intolerable sprawl.

26. Anteater pussy.
Menyerupai faraj seorang nenek. Otot yang longgar dan kulit yang menggelebeh telah memaksa beberapa inci pertama terusan faraj untuk prolaps luar badan. Namun datuk tidak mengadu apa-apa pun… hanya syaitan yang licik.
How your grandma’s pussy looks like. Loosening muscle and skin has forced the first couple inches of the vaginal canal to prolapse outside of the body. Grandpa ain’t complaining though… that sly devil.

27. Terminator pussy.
Salah satu model pertama Skynet ini. Kelentit mempunyai exoskeleton menggerunkan yang akan menelan batang anda jika anda tidak mematikan cip pertama. One of Skynet’s first models. The clitoris has a formidable exoskeleton that will swallow up your dick if you don’t disable the chip first.

28. Turkey pussy.
Faraj Turki. Wings, giblet, caruncle, wattle anda mendapat segala-galanya di sini. Pakej Starter datang dengan arahan pengendalian khas dan makanan untuk bulan pertama
Wings, giblet, caruncle, wattle—you got it all here. Starter package comes with special handling instructions and food for the first month.

29. Department store pussy.
Ia kelihatan hebat apabila anda cuba ia di dalam bilik yang sesuai, tetapi di rumah ia kelihatan luar sedikit. Mungkin ia adalah satu saiz yang terlalu kecil?It looked great when you tried it on in the fitting room, but at home it looks a little off. Maybe it’s one size too small?

30. Morbidly obese pussy.
Apabila pussy ini mendapat sakit anda perlu perlu untuk memanggil ambulans khas dengan kren manusia. Semua tangan di atas dek!
When this pussy gets sick you need to need to call the special ambulance with the human crane. All hands on deck!

Photo and articles from: http://www.rooshv.com/30-types-of-pussy

Perihal zainura66

Pencinta Alam Semesta
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Jenis-jenis faraj (18SX)

  1. bangdun says:

    Apa pn jenis smuanya best

    • RajaKatil says:

      Betul bangdun, apa-apa jenis pun semuanya best…pasti terpancut punya… tapi bangdun apakah kita sang lelaki ni pun best jugak (ada yg kecik, ada yg lembek, ada yg sejuk je.. dan banyak jenis lagilah.) Jadi kalau ada mana2 lelaki yg mahukan anunya menjadi yg ter’best’ kepada mana2 wanita, sila kunjungi: rajakatil.com

  2. You’ve made some really good points there. I checked on the web for more info about the issue and found most people will go along with your views on this website.

  3. Zul says:

    Suka janda punyer…

  4. us casino says:

    Having read this I thought it was extremely informative.
    I appreciate you finding the time and effort to put this article together.
    I once again find myself spending a significant amount of
    time both reading and leaving comments. But so what,
    it was still worth it!

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s